CENN-მა ტურისტული ბიზნესებისთვის Match Making & B2B ღონისძიება გამართა

ნანახია: 571
სრული ინფორმაცია

CENN-მა ტურისტული ბიზნესებისთვის პროექტების ,,ეს წალკაა" და ,,ციფრული კავკასია" ფარგლებში Match Making & B2B ღონისძიება გამართა.

ღონისძიების პირველ ნაწილში მოწვეულმა სპიკერებმა ისაუბრეს სახელმწიფო პროგრამებსა და შესაძლებლობებზე, ტურიზმის სექტორში არსებულ თანამედროვე ტრენდებზე, საქართველოს ბაზარზე არსებულ ეკოტურისტულ პროდუქტებსა და ციფრულ ინოვაციებზე ტურიზმის სფეროში.

ღონისძიების მეორე ნაწილი დაეთმო B2B შეხვედრებს სასტუმროების, კვების ობიექტებისა და მეღვინეებისათვის. Match Making & B2B შეხვედრებისას დამწყები ტურისტული ბიზნესების წარმომადგენლებს შესაძლებლობა ჰქონდათ მიეღოთ რჩევები, მოეძიებინათ პარტნიორები და გაეფართოებინათ საქმიანი სანაცნობო წრე.

აღნიშნულმა ღონისძიებამ გააერთიანა საქართველოს ტურიზმის ღირებულებათა ჯაჭვში ჩართულ სერვისის მიმწოდებლები, საჯარო უწყებების წარმომადგენლები, სამოქალაქო ორგანიზაციები და დამოუკიდებელი ექსპერტები.

B2B შეხვედრებში მონაწილეებს შორის იყვნენ ისეთი კომპანიები, როგორებიცაა: Tbilisi Start-up Bureau, iKnow, ADWISE Agency, Georgia Insight, Geo Trend, კრისტალი, გასტრონომიული ასოციაცია, ენცოს ეზო.

CENN-მა ტურისტული ბიზნესებისთვის Match Making & B2B ღონისძიება გამართა
წყარო: CENN

    მოცემული ვებ გვერდი Global Fund For Women -ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის " ქალები ცვლილებებისთვის- ქალები, რომლებიც მხარს უჭერენ ქალთა, გოგონათა და ტრანს ადამიანების უფლებებს, კულტურას, რელიგას, კონსერვატიზმს, ფუნდამენტალიზმსა და სამოქალაქო საზოგადოების სივრცის შექმნას რეგიონში." პროგრამა რეგიონში ქვემო ქართლის ქალთა ასოციაციამ ,,ქალი და სამყარო" განახორციელა.

ქალთა რადიო ვივი (Women and the World) შექმნილია ქვემო ქართლის ქალთა ასოციაცია ,,ქალი და სამყაროს" მიერ Global Fund For the Women-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის " ქალები ცვლილებებისთვის- ქალები, რომლებიც მხარს უჭერენ ქალთა, გოგონათა და ტრანს ადამიანების უფლებებს, კულტურას, რელიგას, კონსერვატიზმს, ფუნდამენტალიზმსა და სამოქალაქო საზოგადოების სივრცის შექმნას რეგიონში."