10 საკვებ პროდუქტს, რომელიც მარტში გაიაფდა

ნანახია: 566
სრული ინფორმაცია

2021 წლის მარტში წინა თვესთან შედარებით ინფლაციის დონემ საქართველოში 4.2 პროცენტი, ხოლო წლიური ინფლაციის დონემ 7.2 პროცენტი შეადგინა.

აღსანიშნავია, რომ მარტში, საქართველოში მხოლოდ ხილი, ბოსტნეული და ბაღჩეული გაიაფდა. სხვა ყველა პროდუქტზე ფასები მნიშვნელოვნად გაზრდილია, რაც ინფლაციის მაჩვენებელშიც აისახა.

გთავაზობთ 10 საკვებ პროდუქტს, რომელიც მარტში წინა წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით ყველაზე მეტად გაიაფდა:

  • ნიორი - 42.7%-ით;
  • კარტოფილი - 33.8%-ით;
  • ლიმონი - 23.9%-ით;
  • ხახვი - 22.8%-ით;
  • ქლიავი - 22.8%-ით
  • ჭარხალი - 22.3%-ით;
  • ვაშლი - 18.6%-ით
  • ატამი - 18.5%-ით
  • კიტრი - 16.4%-ით;
  • ყურძენი - 15.9%-ით;

    წყარო: bpn

    მოცემული ვებ გვერდი Global Fund For Women -ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის " ქალები ცვლილებებისთვის- ქალები, რომლებიც მხარს უჭერენ ქალთა, გოგონათა და ტრანს ადამიანების უფლებებს, კულტურას, რელიგას, კონსერვატიზმს, ფუნდამენტალიზმსა და სამოქალაქო საზოგადოების სივრცის შექმნას რეგიონში." პროგრამა რეგიონში ქვემო ქართლის ქალთა ასოციაციამ ,,ქალი და სამყარო" განახორციელა.

ქალთა რადიო ვივი (Women and the World) შექმნილია ქვემო ქართლის ქალთა ასოციაცია ,,ქალი და სამყაროს" მიერ Global Fund For the Women-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის " ქალები ცვლილებებისთვის- ქალები, რომლებიც მხარს უჭერენ ქალთა, გოგონათა და ტრანს ადამიანების უფლებებს, კულტურას, რელიგას, კონსერვატიზმს, ფუნდამენტალიზმსა და სამოქალაქო საზოგადოების სივრცის შექმნას რეგიონში."